Nasze spojrzenie na reklamę w Internecie

Znajdziecie tutaj Państwo ciekawe informacje na temat pozycjonowania, optymalizacji i szeroko pojętego marketingu internetowego. Staramy się ukazać przedsiębiorcom olbrzymi potencjał, który drzemie w reklamie online, biorąc pod uwagę fakt, jak bardzo Internet zdominował już nasz świat. Większość konsumentów przegląda bowiem oferty firm z danej branży właśnie w sieci, zanim zdecyduje się na podjęcie współpracy. Branża marketingu online dynamicznie się zmienia, jako że wprowadzane są innowacyjne rozwiązania, pozwalające, pozwalające skuteczniej docierać do potencjalnych klientów. Z tego względu, na naszym blogu można również znaleźć miesięczne podsumowania nowinek z tej dziedziny, umożliwiające podążanie za bieżącymi trendami i dobór najlepszych metod promowania swojej działalności.

Artykuły:

Coraz więcej serwisów internetowych zaczyna korzystać z protokołów szyfrowanych. Wyraźnie zwiększa się przy tym bezpieczeństwo przekazywanych danych (np. za pośrednictwem formularzy), ale również przeglądarki jak i algorytm Google zaczęli premiować stosowanie dodatkowych zabezpieczeń na stronach internetowych...

Czytaj dalej

Zwiększenie długości wyświetlanych meta opisów poszczególnych podstron w wynikach wyszukiwania ma za zadanie ułatwić proces znajdowania trafnych informacji już z poziomu wyszukiwarki. Ostatnia modyfikacja prezentacji wyników wyszukiwania jednocześnie zwiększa pole zajmowane przez każdą ze stron w Google...

Czytaj dalej

Czym jest algorytm mobile-first? Dlaczego strony muszą być responsywne? Jak przygotować witrynę dla użytkowników, którzy korzystają z telefonów do jej przeglądania? Jakie znaczenie maja urządzenia przenośne dla przyszłości wyszukiwarki Google?

Czytaj dalej

Google Moja Firma to rewelacyjny sposób na zwiększenie widoczności swojej firmy, zwłaszcza w przypadku, gdy interesuje Cię dotarcie do lokalnych odbiorców. Starannie przygotowana wizytówka sprawia, iż użytkownicy chętniej klikają na przedstawione zdjęcia oraz zapoznają się z informacjami...

Czytaj dalej

Google Analytics jest użytecznym narzędziem, które pozwala monitorować oraz analizować ruch na wybranej stronie internetowej. Umożliwia rozeznanie się w typie użytkowników odwiedzających naszą stronę, sposobach dzięki którym do niej dotarli i ich zachowaniach. Pozwala także na ustalenie celów i obserwację postępów w ich realizacji...

Czytaj dalej

Google AdWords to kompleksowo przygotowane kampanie marketingowe, które pozwalają na wykorzystanie informacji uzyskanych dzięki Google Analytics. Podczas przygotowywania haseł reklamowych oraz dostosowywaniu ich strategii, niezwykle ważna jest znajomość swojej grupy odbiorców oraz ich zachowań...

Czytaj dalej

Znacznik title to napis, który pierwszy rzuca nam się w oczy podczas korzystania z wyszukiwarki Google, a następnie na karcie przeglądarki. Definiuje on zawartość dokumentu oraz stanowi pierwszy kontakt użytkownika ze stroną, dlatego jego właściwe utworzenie ma ogromne znaczenie...

Czytaj dalej

Tag description jest opisem wybranej podstrony, który powinien zawierać jak najdokładniej sprecyzowane informacje na temat jej zwartości. Może on zostać przygotowany przez copywritera i wprowadzony przez webmastera, ale można również oprzeć się na tekście, który pobierze ze strony wyszukiwarka...

Czytaj dalej

Do czego służy plik robots.txt i jak w bezpieczny sposób z niego korzystać? Jest to m.in. skuteczny sposób na zablokowanie robotom wyszukiwarek dostępu do indeksacji zawartych na stronie treści, które niekoniecznie chcemy, by były wyszukiwalne...

Czytaj dalej

Przyjazna strona błędu 404 jest znakomitym sposobem na to, aby nie zniechęcić użytkownika do dalszego korzystania z Twojego serwisu. Informuje ona, iż wpisany adres URL lub wybrana podstrona nie istnieją, a właściwie przygotowana może skierować odwiedzającego do dalszego przeglądania witryny...

Czytaj dalej

Archiwum: 12